Επιχειρηματικότητα στα Κοινωνικά Δίκτυα

Instructor
K T
1 Student enrolled
  • Description
  • Curriculum
  • Announcement
Κοινωνικά Δίκτυα

Οδηγίες

Μπορείς να ξεκινήσεις το μάθημα, εφόσον έχεις κάνει εγγραφή σε αυτό.
Επίλεξε το κουμπί Έναρξη Συνέχεια αν έχεις ήδη ξεκινήσει το Μάθημα). Μπορείς αν θέλεις να μεταβείς απευθείας  στην καρτέλα Εκπαιδευτικό Υλικό όπου θα δεις όλες τις διαθέσιμες ενότητες.

Περιγραφή Μαθήματος

Εισαγωγή στον κόσμο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ για τα Κοινωνικά Δίκτυα. Πως να χτίσετε μια επιχειρηματική παρουσία στα Κοινωνικά Δίκτυα, να προσδιορίσετε το κοινό σας και να διαμορφώσετε μια στρατηγική προώθησης του προϊόντος/υπηρεσίας σας.

Δομή και Οργάνωση του Μαθήματος

Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι οργανωμένο σε μια ενότητα όπου υπάρχει το υλικό μελέτης και το Quiz αυτοαξιολόγησης.

  • Διαφάνειες: Στην ενότητα παρουσιάζεται το υλικό σε μορφή διαφανειών (slides) και pdf, καθώς και σε μορφή βίντεο.
  • Βίντεο: Παρουσίαση του υλικού σε μορφή βίντεο.
  • Quiz: Quiz Αυτοαξιολόγησης, με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ή/και Σωστού/Λάθους.
  • Εργασία εξάσκησης: Υποβολή εργασίας για αξιολόγηση από τον διδάσκοντα

Περίγραμμα Μαθήματος

Το υλικό που καλύπτεται στο μάθημα περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:

  • Ψηφιακό και Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
  • Η εξέλιξη των μέσων, του Ιντερνετ και των Κοινωνικών Δικτύων
  • Η σημασία των Κοινωνικών Δικτύων για τις επιχειρήσεις
  • Βήματα δημιουργίας επαγγελματικού λογαριασμού στα Κοινωνικά Δίκτυα
  • Στόχευση με βάση το θεματικό πλαίσιο και με βάση τον άνθρωπο
  • Ορίζοντας το κοινό-στόχο
  • Προσωποποιήσεις πελατών
  • Τα στάδια του Μάρκετινγκ
  • Το Ταξίδι του Πελάτη

Μαθησιακοί Στόχοι

Με την ολοκλήρωση της ενότητας ο εκπαιδευόμενος θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζει την εξέλιξης των μέσων ενημέρωσης
  • Κατανοεί τη διαφορά μεταξύ ψηφιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ
  • Κατανοεί γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύτιμα για τις επιχειρήσεις.
  • Απαριθμεί τη σειρά των βημάτων που απαιτούνται για τη δημιουργία μιας επιχειρηματικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Κατανοεί τις αρχές της στόχευσης με βάση τον άνθρωπο και το θεματικό πλαίσιο
  • Προσδιορίζει το στοχευμένο κοινό αγοράς  (target audience)
  • Δημιουργεί προσωποποιήσεις πελατών (customer personas)
  • Κατανοεί τα κύρια στάδια μάρκετινγκ (marketing funnels) και του ταξιδιού του πελάτη (customer journey)

Δεν υπάρχουν ακόμα ανακοινώσεις στο μάθημα

Μετάβαση στο περιεχόμενο